חברת הוט מובייל מפעילה רשת סלולרית. כיום, בכמחצית מאזורי הארץ הרשת נשענת על הסכם נדידה עם חברת פרטנר תקשורת. בנוסף, החברה מספקת שירותי שיחות לחו"ל באמצעות הקידומת הבינלאומית 017.
חברת האם הוט החלה להפעיל שירותי סלולר רק בשנים האחרונות כחלק מפתיחת שוק הסלולר לתחרות. נכון לשנת 2013 להוט מובייל יש כ-300 אלף מנויים, אך החברה מתמודדת עם שיעור נטישת מנויים גבוה יחסית. לקוחות רבים עזבו את החברה שאליה היו מנויים לאחר שקיבלו הצעה אטרקטיבית יותר בהוט מובייל, אך חזרו בחזרה לחברה האחרת, לאחר שזו השוותה את מחיר החבילה שהוצע.
לכתבה המלאה בגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000782376
התלונות על חברת הוט מובייל, עוסקות בעיקר בבעיות ניוד הקו של לקוח שעזב חברה מתחרה והחליט להצטרף להוט מובייל. ישנם גולשים המתלוננים על זמן המתנה ארוך של כמעט שבועיים עד לניוד המספר לחברה החדשה, כאשר אין הם זמינים בטלפון בכל תקופת הזמן הזו.
כמו כן, משתמשי אייפון התלוננו על תקלות בפונקציות ה-Facetime וה-iMassege של אפל, כאשר הוט מובייל מודעת לתקלה.
וכמובן, גם זמני המתנה ארוכים המגיעים לזמן שיא של שעה וחצי!
קרדיט צילום: iphoneil.net