17 באוגוסט, 2014

חברת התקשורת YES עלתה לאוויר בשנת 2000 ונכון לתחילת 2014 מספר לקוחותיה עומד על 607  אלף. חברת יס מציעה ללקוחותיה תוכן הכולל סדרות רכש ותוכניות מקור.

נראה כי בהשוואה לחברה המתחרה HOT, תלונות של מנויים בחברה YES עולות בתדירות נמוכה יותר, אם כי עדין לא נרשמה שביעות רצון מלאה מהתנהלות חברת הלווין.

מתלונות שעלו ברחבי הרשת נמצא כי חברת יס עושה שימוש במדיניות שימור לקוחות אגרסיבי כאשר אלו מבקשים להתנתק משירותיה. עם חתימת חוזה ההתקשרות עם החברה, הלקוח חותם על סעיף המאפשר לחברה להתקשר אליו גם לאחר עזיבתו. כך קורה מצב שלקוח שהתנתק מהחברה, ממשיך לקבל טלפונים מנציג שימור לקוחות, לעיתים אפילו עשרות פעמים בחודש.

על פי אתר News1, גם חברת הוט פועלת על פי אותה מדיניות כאשר הוט מצליחה לשמר כ-70% מלקוחותיה ואילו יס רק 25%. בשנה שעברה העבירה חברת יס דוח מפורט על מספר הלקוחות שעזבו אותה והמספרים עומדים על כ-240 אלף לקוחות נוטשים ב-3 השנים מ-2011 ועד 2013.
לכתבה המלאה לחצו כאן:  http://www.news1.co.il/Archive/001-D-349464-00.html

על פי דוח של מועצת הכבלים והלווין הנכון לשנת 2012, הוט מובילה בשיעור התלונות עם 54% ואילו אחוז התלונות על חברת יס עומד על 22%, כאשר רוב התלונות עוסקות בנושאי כספים, הפקות המקור, הפיקוח ובתחום הצרכני.
לכתבה המלאה בוואלה!: http://b.walla.co.il/?w=/3050/2706011