14 באוגוסט, 2014

חברת התקשורת HOT הוקמה בשנת 2003 מאיחוד של מספר גופי תקשורת בכבלים (כמו מת"ב וערוצי זהב), ונכון לשנת 2013 מספר לקוחותיה עומד על 875  אלף.

חברת HOT ידעה לא מעט תביעות ותלונות מלקוחות לא מרוצים, ואפילו נפתחו קבוצות פייסבוק שמטרתן שיתוף ברשת על מעלליה של החברה.
בקבוצת הפייסבוק "הוט רימו גם אותי", גולשים מעלים בתדירות שבועית את הניסיון האישי שלהם עם נציגי השירות. בין התלונות הפופולאריות: זמן המתנה ממושך של מעל לחצי שעה עבור שיחה עם נציג שירות.

10580124_10152557820145340_850744754865394175_nקרדיט תמונה: Yossi Ezra

תלונות רבות עוסקות בקושי הרב שבהתנתקות מהחברה. גולשים שביקשו להתנתק מהשירות של HOT טוענים כי החברה העבירה אותם מסלול מייגע של מעבר מנציג לנציג וזמן המתנה מרובה, לעיתים ללא הצלחה בניתוק, וחוזר חלילה.
בנוסף, תלונות על חיובים שחרגו מהחוזה, חיובים על שירותים שהובטח כי הם ללא עלות כמו התקנה, וחיובים על ממירים תקינים לחלוטין שלטענת החברה הוחזרו מקולקלים.
לצפייה בתלונות נוספות היכנסו לפייסבוק https://www.facebook.com/groups/127810263052/

באוגוסט 2013 פורסמה כתבה בדה מרקר על משבר השירות ב-HOT ועל נטישה של אלפי מנויים של שירות הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון של הוט. על פי הכתבה, בעליה של החברה מודע לבעיות השירות בחברה ופועל למען צמצום עובדיה, כאשר  למעלה מ-1100 עובדים פוטרו מסוף שנת 2011 ועד מרץ 2013.

לכתבה המלאה, לחצו כאן: http://www.themarker.com/technation/1.2102490