מותג הסלולר אורנג' שייך לחברת פרטנר תקשורת שמפעילה גם את 012 מובייל.
נכון לשנת 2013 קיימים 2.93 מיליון מנויים לשני מותגים אלו, מה שהופך אותה לחברה השנייה בגודלה במנויים אחרי סלקום.
ב-2011 התפרסם סקר של מכון רותם TRI עבור גלובס שבדק את השירות בחברות הסלולר. מתוצאות הסקר עלה כי אורנג' נמצאת בראש מצד התלונות עם 22 אחוזים מהלקוחות שחושבים כי חל שינוי לרעה בשירות שניתן להם בשנה האחרונה בחברת אורנג', בה הם מנויים, לעומת 13% בחברת פלאפון.
נכון לשנת 2011, חברת הסלולר שזכתה לכמות התלונות הגבוה ביותר – על פי המועצה לצרכנות וארגון אמון הציבור – היא אורנג', עם 38% מכלל התלונות.
בין התלונות הפופולאריות עולה כי זמני ההמתנה הרבים הם המקור לתסכול הלקוחות, תסכול שהגיע עד לכנסת ישראל. בדיון שנערך אצל נציג תלונות הציבור בכנסת, נדרשו החברות להציג את נתוני זמני ההמתנה לשירות ואילו אורנג' הייתה היחידה שסירבה לעשות כן, מה שהוביל לתחושת חוסר שקיפות. בישיבה שלאחר מכן, ניסתה אורנג' לתקן את הנזק ואכן הציגה את הנתונים הקשים.
לכתבה המלאה בגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000668049
באפריל 2012 התחוללה סערה בדף הפייסבוק של אורנג' בגלל תלונה של אדם שרצה לתקן את הטלפון של אימו בת ה-89 שנמצאת בכיסא גלגלים בבית אבות. הוא פירסם סטטוס מתוסכל שהגיע לעמוד סטטוסים מצייצים ומכאן הדרך לתלונות גולשים נוספים ודרישות לטיפול החברה – קצרה.
על פי הסטטוס, חברת אורנג' התנהגה באטימות כלפי האדם בעל ייפוי הכוח ודרשה כי יביא את אימו לסניף החברה על מנת לתקן את התקלה.
לכתבה המלאה בפידר: http://www.feeder.co.il/article-oragne-israel-gets-massive-criticism-on-its-facebook-page-1000739054