על שירות לקוחות מעולה
שירות לקוחות טוב הוא שירות לקוחות שניתן להגיע אליו בקלות וללא עצבים והמתנות מיותרים.
כיום אומנם יש מגוון פלטפורמות כמו טלפון, פנייה פיזית או שליחת מייל, אך לא כולן נענות בקלות, ואפילו רחוק מזה.
בשנים האחרונות חלה עלייה ברכישות דרך האינטרנט מכיוון שהמוצרים לעיתים זולים יותר ומגיעים עד הבית.
אך לאתרי אינטרנט יש חיסרון אחד בהשוואה לחנויות שונות והוא שלא ניתן לפנות פיזית אל שירות הלקוחות, אלא רק במייל או בטלפון / פקס.
זה משהו שתמיד הלחיץ אותי. מה יקרה אם החבילה שלי לא תגיע ולא יענו לי בשירות הלקוחות? או מה יקרה אם המוצר יגיע פגום? הרשת מלאה בהבטחות ולוקה בחסר בקיומן.
למרות זאת החלטתי לקחת את הסיכון ולבצע הזמנה דרך האינטרנט:
קניתי מאתר לכלי בית את המאסטר סלייסר הזמנתי אותו כשבוע לפני החג כמתנת פסח ומאוד הייתי לחוצה שיגיע בזמן.
מיותר להגיד שאני אישה לחוצה מטבעי ומיד לאחר שביצעתי את הרכישה התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לנסות ולהאיץ את המשלוח.
השארתי הודעה במענה הקולי ותוך זמן קצר חזרו אליי. כשהסברתי שזו מתנה אמרו לי שינסו לזרז את המשלוח כמה שיותר מהר.
מיותר לציין שהשירות היה אדיב, עוד באותו היום המוצר יצא למשלוח והגיע יומיים לאחר ההזמנה כשהוא ארוז באריזת מתנה!
וזה… גרם לי לחיוך גדול על הפנים.