למה כדאי להצטרף למוקד שירות טלפוני?

אומרים שהעולם שייך לצעירים. אז אומרים. 

מי אמר שזה קל להתבגר ולהתחיל לעשות את הבחירות בחיים: להתמקצע, לחשוב על יעד בחיים, לבחור מסלול לימוד, לבחור עבודה ראשונית… כל ההחלטות האלה הן מאוד מבלבלות ולא פשוטות בכלל!

אם אתם חושבים על עבודה זמנית, כזו שגם תלמד אתכם דברים, ותוכלו גם ליהנות ממנה אנחנו ממליצים לכם לחשוב על עבודה במוקד שירות טלפוני, ובכתבה זו ניתן לכם ארבע סיבות למה כדאי לכם לעבוד כמוקדני שירות:

1. משכורת גבוהה משכר המינימום

הרבה מוקדי שירות טלפוני עובדים לפי מודל שכר שעתי, ובדרך כלל הסכום קצת יותר גבוה משכר המינימום בשוק. בנוסף, בכל מוקד שירות יש יעדים מסוימים לכל עובד, וברגע שהוא הגיע ליעד שהוגדר מוענק לו בונוס מיוחד או עמלות מסך העסקאות שנסגרו. הרבה מוקדני שירות מספרים שעובדים רציניים יכולים להגיע אל היעדים שהוקצו ואף לעבור אותם די בקלות. אם אתם שירותיים, אוהבים אנשים ומוכנים להשקיע, תוכלו להגיע למשכורת חודשית מכובדת ביותר, גבוהה הרבה יותר מיתר העבודות של צעירים בראשית דרכם. עוד דבר שחשוב לדעת הוא שמוקדי שירות מכובדים דואגים לצ'פר את העובדים במתנות קטנות בתחילת כל חודש, רק כדי לשמור על מורל עבודה גבוה. כך שגם אם בחודש מסוים לא תצליחו לעבור את היעד ולקבל בונוס עדיין תוכלו ליהנות מצ'ופר קטן.

2. עבודה עם חבר'ה בני גילכם

אחד מהיתרונות הגדולים של עבודה במוקד שירות הוא סביבת עבודה צעירה וכיפית. לרוב מי שמתחילים לעבוד במוקד שירות הם חבר'ה צעירים פחות או יותר בני אותו הגיל, הנמצאים בשלב דומה בחיים בעלי תחומי עניין משותפים ואותן שאיפות לחיים. תשמחו לדעת כי מוקדי שירות רבים רואים בהווי החברתי ערך חשוב מאוד ויוזמים הרבה פעילויות גיבוש לעובדים, ערבים משותפים וכדומה כדי להפוך את האווירה לחמה ולנעימה יותר ולעודד חברויות.

3. אפשרויות קידום

בניגוד להרבה עבודות זמניות שאליהן פונים צעירים כמו תדלוק בתחנות דלק, עבודה בשליחויות או במלצרות וכדומה, עבודה במוקד שירות מזמנת אפשרויות קידום רבות. ניתן להתקדם בסולם ולהיות מנהלי צוות או להמשיך לעבוד בחברה שבה עבדתם כמוקדנים רק בתפקיד מקצועי יותר בהתאם לתחום הלימודים. בנוסף, העבודה במוקד שירות נחשבת לעבודה פיזית קלה, היא נעשית בישיבה במשרד ממוזג ולא התרוצצות בשטח, וזהו יתרון עצום, במיוחד בימי הקיץ החמים.

4. עבודה במוקד שירות = שיעור כישורי חיים הטוב ביותר

לא כל אחד בנוי לעבוד (ולהצליח) במוקד שירות טלפוני. כל המתמודדים עוברים סינון ראשוני, ואלו שצולחים אותו יכולים ללמוד הרבה מהעבודה במוקד השירות, ולפתח כישורים רבים כמו: יכולת לגרום לאדם להקשיב, סמכותיות, סבלנות, אורך רוח, כושר ביטוי מילולי טוב יותר, יכולת שכנוע ועוד. את כל הכלים האלו תוכלו לתעל בחיי היום יום שלכם, אפילו מבלי שתבחינו בכך, והם רק יעזרו לכם.

הטקסט נכתב בחסות אוטוריטה, מומחים למקסימום תוצאות ולמינימום הוצאות במוקד הטלפוני.